Pozycjonowanie stron Bydgoszcz

Wiemy jak sprawić, aby Twoja strona była wyżej w Google.

image-section-40-min.jpg

Pozycjonowanie stron Bydgoszcz opiera się w głównej mierze na procesie budowania silnego otoczenia sieciowego promowanej strony poprzez linkowanie z zaufanych serwisów internetowych, w tym stron tematycznych czy użytkowych katalogów stron. Procesowi jakościowego linkowania i umieszczania stron w wartościowych katalogach może towarzyszyć pozycjonowanie kontentowe, czyli marketing treści w wyszukiwarkach. Polega ono na tworzeniu unikalnych, merytorycznych materiałów o firmie, marce czy poszukiwanych przez użytkowników dobrach, z uwzględnieniem zasad SEO Copywritingu.

Skuteczna Promocja Twojej strony w Sieci

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie strony internetowej to szereg działań wykonywanych poza docelową witryną. Ich celem jest zwiększania popularności serwisu, a w efekcie – systematyczne podwyższanie i stabilizowanie jego pozycji w wynikach wyszukiwania. Wiodące wyszukiwarki jako popularne oceniają strony najczęściej cytowane – co w przypadku Internetu oznacza najczęściej linkowane – z wartościowych, powiązanych tematycznie źródeł.

Pozycjonowanie stron
Zadzwoń i umów się na bezpłatny audyt Twojej witryny pod kątem pozycjonowania.

tel. (52) 511 89 10

Understand why promoting your brand is important!

We know the importance of a good layout, so we are here to take your product to your right customer.
Tajemnica sukcesu

Jak osiągnąć wysokie pozycje w Google?

Celem jest wykreowanie treści z myślą o potencjalnych klientach (nie robotach), a przy tym – wartych linkowania i dystrybuowania, na przykład na Facebooku, Twitterze. Zakres podejmowanych prac może być bardzo szeroki, w zależności od celów kampanii i specyfiki branży. Do popularnych działań należy m. in.: tworzenie postów na branżowych blogach, publikowanie case studies, infografik, odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania (tzw. FAQ). W wielu przypadkach internauci docenią szersze formy, takie jak poradniki, przewodniki po produktach czy e-booki – takimi treściami użytkownicy będą chętnie się dzielić i tworzyć naturalne, pożądane odnośniki do strony. Dobrym medium może być firmowy kanał na YouTube i publikowane na nim filmy. Kontentem wartościowym z punktu widzenia użytkownika i procesu SEO będą także wpisy na profilu marki w mediach społecznościowych, komentarze w dyskusjach na forach tematycznych.

Introducing Our Work

Raise your customer satisfaction level by developing attractive, quality products

Pozycjonowanie kontentowe czerpie również z tradycyjnych narzędzi public relations – publikacja artykułów sponsorowanych lub dziennikarskich dostarcza treści angażujących odbiorców, często szeroko komentowanych i cytowanych. Wykorzystanie pozycjonowania kontentowego w działaniach SEO jest charakterystyczne dla dojrzałych strategii widoczności w Sieci, nastawionych na budowanie długoterminowych relacji z użytkownikami. Pozwala zrealizować kilka istotnych celów marketingowych. Ciekawe materiały o marce czy produktach przyciągają uwagę potencjalnych klientów samym tematem, budują zaufanie wobec firmy jako autorytetu w swojej dziedzinie i kreują zaangażowanie, również zakupowe. Ponad połowa badanych konsumentów przyznaje, że blogi dotyczące produktów mają wpływ na ich decyzje zakupowe, a aż 61% internautów chętniej dokona zakupu, gdy odwiedzana strona zawiera wartościowe i gdzie indziej niespotykane informacje. Rośnie również rola mediów społecznościowych w budowaniu kontentu o dużej wartości z punktu widzenia SEO – 60% treści udostępnianych w platformach społecznościowych zawiera linki do zewnętrznych źródeł.SEO 

01-
Initial Idea
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
02 -
Planning

Luctus venenatis lectus magna fringilla urna porttitor.

03 -
Announce

Volutpat blandit aliquam etiam erat nunc consequat.

Why is it important to have an attractive layout?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.